2014年8月15日 星期五

逝去感情如何留得住.兒時零食篇

有時,總會好懷念當年買M記廿蚊就有找既年代。並唔係因為鍾意食M記,而係鍾意當年即使扲住5毫或者幾蛟雞,都可以買到好多唔同既零食返屋企「豪」下。而家物價係咁漲,荷包就係咁縮,真係...Anyway!唔知大家又對當年既零食又有幾多印象呢?

1. 男前一丁 (以前係咪呢個名??????)
記唔記得開左後入面係咩呢?係一粒粒好細粒既糖!入口即溶,雖然唔可以媲美雪榚個種透心涼快感,但已經陪伴我整個童年時期。

IMG_5439
2. 印水紙香口膠
細個時候,睇電視覺得有紋身既人除左係壞人,心裡不禁會對佢地有一種肅然起敬既感覺:好型、好威呀!為左表現自己都好威,從此愛上呢粒香.口.膠!有多種紋身公仔任均選擇!但要睇下自己手氣抽唔抽到自己想要啦!(重點唔係香口膠本身,係張印水紙!)


呢隻都唔係舊款,只係大概咁既樣!當然係冇印水紙架啦!
呢隻都唔係舊款,只係大概咁既樣!當然係冇印水紙架啦!
3. 吹波膠
激甜、激快無味、激難吹到波既吹波膠,有多種水果口味選擇。而家食返,都唔知自己點解當年會咁鍾意食!哈哈!

IMG_5437
4. 識響既哨子糖
唔識吹口哨追女仔?唔緊要!有呢粒哨子糖就無有怕!只需要擺係個口度,對住中間通窿起勢咁吹就得!要有幾大聲就幾大聲!

IMG_5462
5. 戒指糖/唇膏糖
「我向你求婚~求你應下承~」如果求婚時真係扲呢粒糖出黎真係幾好笑!我應該會感動落淚!仲有搽唇膏唔一定要唇膏既,搵支唇膏糖搽下啜下,包你個紅唇甜蜜蜜!

IMG_5463
6. 眼鏡朱古力
想做朱古力掌門人?得!將排眼鏡朱古力擺係對眼度就得啦!而家都唔知邊度有得買啦!變唔到身!

7. 綠箭
而家通街都係唔同牌子、唔同味道、唔同形狀既香口膠,但無一隻可以同綠箭香口膠同儕(係我眼中)

IMG_5438
8. 媽咪麵
現有shake shake薯條,舊有shake shake媽咪麵!我仲好記得當年既廣告架!大家仲有冇印象?仲有就係會愈食就覺得愈鹹!所以之後我曾經進化到將佢當成公仔麵咁煮黎食!又OK喎!

IMG_5436
9. 唧唧冰
熱辣辣,細個就最鍾意扲住支唧唧冰係咁啜!但我搵唔到好似葫蘆形個隻呀!知唔知我講邊隻?


呢隻唧唧冰唔係我最鍾意個隻!
呢隻唧唧冰唔係我最鍾意個隻!

無可否認,而家市面上有著各式各樣既新款零食,味道亦都好不錯。但,我更愛兒時零食。總會計住計著,到底5毫子買到咩、草幾多個5毫子又買到邊款較特別既零食。更重要的是,除了懷念它們的味道,我更懷念當年兒時的回憶及人情味。這是任憑現在哪隻新款零食都取代不了!

你呢?你又最愛哪款零食?

逝去感情如何留得住.香港兒時玩意篇:
http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/backpackersopoor/?p=2053669

U Blog 窮看世界。噢耶!

沒有留言:

張貼留言