2014年9月9日 星期二

特塞爾-夢想中的伊甸園

荷蘭,大部份人第一時間諗到既不外乎紅燈區,風車,芝士,單車同毒品。諗到既地名就圍繞住阿姆斯特丹,鹿特丹同海牙。但有個地方對香港人黎講就仲好陌生,至少我好少聽人講過。不過,對於荷蘭人黎講,呢度就係佢地既渡假天堂。

Texel特塞爾 - The garden of Eden 夢想中的伊甸園
位於荷蘭北部既一個島嶼,總面積大約470km2,相等於半個香港再細小小,但人口密度只有85/km2,香港係佢既差唔多80倍!「噢洩」!所以去到你可能會有一個想法-死左都無人知。(我啋!) 我試過行左成個鐘人影都唔見一隻,見得最多既反而係羊。所以我講得最多既係:咩~~~
想真真正正地遠離煩囂,並提早體驗退休生活,特塞爾幫到你。係呢度你會覺得自己好似與世隔絕,並唔係因為與外界失去聯絡,而係島上既人真係好少,你絕對唔會有係香港日日成為沙甸魚既感覺。加上環境太過優美,依山傍水,你要我係度做農夫我都會應承。
可以係田野間起舞;馬路中狂奔;羊群裡穿插;山坡上吶喊。到底呢度係現實世界定夢想中既伊甸園?
船上可近距離中頭獎
船上可近距離中頭獎
死在此地也不枉
死在此地也不枉
係度打籃球真係爽到震
係度打籃球真係爽到震
IMG_4490
花田
花田
住係度應該好幸福好開心
住係度應該好幸福好開心
前往燈塔之路 行左一個鐘都未到... 我班尾班車呀!!!
前往燈塔之路
行左一個鐘都未到...
我班尾班車呀!!!
最後只可對它說:再見你條尾
最後只可對它說:再見你條尾
碼頭,真係好唔捨得!
碼頭,真係好唔捨得!

前往方法:
前往該島最普遍既方法係搭船。從Den Helder碼頭乘坐由Royal TESO經營既船需時約1小時,票價為2.5歐。值得一提既係,格船大到除左可以裝人,最勁係可以裝埋貨車!同時,特別到上左船同開左船你都唔知。真係未到達先興奮!
(網址:https://www.teso.nl/en/)
我相信呢格係非一般既輪船
我相信呢格係非一般既輪船(船內部)
地理環境:
大 致上可細分為9個村莊:Den Burg,De Koog, Den Hoorn,Oosterend,De Cocksdorp,De Waal,Oudeschild,Dennenbos同Eierland。當中Den Hoorn係渡輪港口,而最繁榮既村落就係Den Burg。平均每條村慢慢行既,大概1-2個鐘就行得完。
(網址:http://www.texel.net/en/)

島內交通:
如 果你識踩單車而體能又有番咁上下,我建議你踩單車環島遊。沿途有好多好美麗既風景好值得踩踩下就停低慢慢欣賞。不過唔想踩單車都唔緊要!島上面有格巴士係 環島巴士,循環線。但唯一問題係每個地方隔1個鐘左右先有一班,而且服務只去到大約夜間7點左右,即係話你miss左一班車就要係到等1個鐘先有車,你 miss左尾班車既話,恭喜你,你有機會同人講:Can you give me a ride?

住宿:
如果你想住hostel既話,我介紹Stayokay Texel。皆因島上可以住既hostel真係無咩可以選擇。而呢間無論早餐同環境都非常不錯!

順道提一提,如果你想慢慢地感受特塞爾既寧靜同半退休生活,我建議你係島上留3日2夜,好好俾自己雙眼享受大自然既震撼美。但自問自己頂唔順慢活生活,咁2 日1夜已經足夠。要註明既係,因島上商店同餐廳唔多,而且好早休息,夜晚個餐最好買定材料返hostel煮。或者好似我咁,買定乾糧啃吧!


 
打算去荷蘭既你,不妨造訪下呢個世外桃源。

Facebook專頁:https://www.facebook.com/backpackersopoor
U Blog: 窮看世界。噢耶!

沒有留言:

張貼留言