2014年9月22日 星期一

Nothing is impossible!

身邊好多朋友都鍾意時不時就潑下我冷水。
無計,可能我太鍾意講笑,無厘認真(咁既樣),亦都有太多古怪念頭。
同時,我認我自己咩都想試。

噓~人生有幾多個十年?而家唔做,第時後悔都無謂。
我覺得。

有人話我:
唔好玩啦!未試過自己一個去旅行,就要去歐洲backpack成個月,俾人食左都唔知咩事。
你無病呀?一個女仔住mixed dorm(男女混合房),你係咪嫌命長?
咩話?只使萬二蚊去歐洲一個月仲已經包埋機票?!你發完神經未?
我頂你...腸胃炎你邊有力行呀,同我留返係hostel!
著拖鞋行山仲要手腳並用咁爬上去?你痴左邊條筋。
唔係嘛,凌晨三點行兩個車站為左搭平價eurobus?
寫旅遊blog?睇你都係寫一陣就玩完架啦。
(仲有好多好多...)

或者經歷過既你可能覺得以上都不過係雞毛蒜皮既事,亦會變成理所當然當既旅行小習慣。
而無試過咁做既你,或者會覺得自己無可能會做到(亦唔需要咁做)。

但若果一開始已自我否定,任憑全能神人都永遠唔會做到。
因為,你連第一步未踏出去,就已經縮返隻腳入黎。

當選擇放棄時,大部份原因係源於對未知既前路感到驚恐,甚至缺乏安全感。
係完全無經驗同前科既情況下,大腦就會出現一個訊息:未試過,停一停,諗一諗。你得唔得?
到停左又諗完,成件事好易就close file。

你又可以話,咁即係唔好諗太多,想做就做,咪又即係衰衝動,做事唔諗後果。
YOU ARE RIGHT!
不過,青春時唔衝動,再待何時?
況且,需要用衝動去做既事,又係咪真係咁十惡不赦? (當然唔係叫你去做有違良心既事)

別人笑我太天真 我笑他人太悲觀
Impossible? Then makes it possible.

容我係呢個小小既空間分享我小小既喜悅。
望我呢個小小既經歷去激勵大大既你們。

有人笑我成廿幾歲人先學游水,無咁容易,亦好難會學得成。因為人大左,知道個死字點寫。
但想學游水係因為我想去有美麗海島既地方可以魚兒魚兒水中游。
我唔識飛,但我希望可以感受係海中自由自在既感覺。
所以上年我終於的起心肝去學游水;今年我亦終於可以唔識靠水泡都可以係海灘度暢泳。
(噢耶!我感受到做魚既感覺啦!)
而上星期,我竟然膽粗粗咁參加左個4 x 400米接力比賽。
結果,唔重要,重要既係我成功挑戰到自己。(隊友們辛苦哂!)
當然,游之前亦聽到:你得唔得架?海灘黎架喎?堅架喎?

我,都係堅,唔係流。

你,你,你!由呢分鐘開始就同自己講,無野係無可能!
下一個背包客,可能就係你!下一個成功挑戰到自己既人,亦都係你自己!而下一個不可能,唔好意思,我睇唔到。


Facebook專頁:https://www.facebook.com/backpackersopoor
U Blog: 窮看世界。噢耶!

沒有留言:

張貼留言