2015年3月5日 星期四

結伴同遊要識揀

近年興自由行。
唔係黎香港個班自由行,而係香港人去旅行鍾意自由行。
不過行還行,去旅行記住最重要唔係去邊度同幾時去,而係同邊個去。

去旅行既結伴者黎黎去去都係得個幾味:
1. 朋友
2. 家人
3. 伴侶
4. 拿,我加埋空氣 (即係獨遊)

呢個挑選過程我地唔需要加入好似要求普選特首咁,要過五關斬六將都可能得個吉既繁複過程。
但自由行豈能隨隨便便?!
畢竟係境外遇到有咩問題或者成個行程氣氛係點,都好依賴同遊個個點同你配合。

朋友
朋友圈內總有唔同性格既豬朋狗友。揀得一齊去旅行一定有咁上下熟,就算dead air都唔會尷尬。
出發前一齊度下個行程,你一言我一語,不亦樂乎!
出發後問題黎嘞!
「頂你!霸住個廁所咁耐得你一個用咩?」
「今朝剷極都唔肯起身,起完仲要斯斯然!好啦,而家時間唔夠用啦!」
「咩話?又攰?我地唔係行左好耐咋喎!」
「到底你識唔識點行架架架架架架架?!」
「你.影.完.相.未?!」
一個旅行就會發現,其實你都唔係好了解自己個朋友。

家人
同屋企人去自由行你無選擇對象既權利。畢竟做人子女有責任帶父母見識下呢個世界,無論呀爸定呀媽,年屆幾多都好。
問題又黎啦!
以前邊有咁多自由行?好多父母都係跟旅行團大(有幸出國玩既話)。
出發前會問你千百萬條問題:「喂,安唔安全架?」「你識點行架拿?」「萬一有意外無人睇住我地咁點算?」......
出發後你會發覺原來自己既旅行模式對佢地可以話係差天共地。
你可以飽一餐餓一餐,唔一定要坐底食正餐。有時求其含個包滿足到個胃就繼續行程;你可以趕景點唔驚攰;又可以訓hostel或平價酒店,但求有一宿;你可以好青春咁玩足全程...
但記住家人已經唔係十八廿二,帶住佢地去玩你就一定要識融入佢地既旅行模式。
「唔盡興喎!」
係咁架啦!你無得揀。

伴侶

呢個選擇好危險!
結果只係得兩個:一係甜甜蜜蜜玩足全程;一係嬲爆爆甚至爆發世界大戰。
唔,都有第三個既:甜酸苦辣樣樣齊。(好廢喎呢句)
正所謂相見好同住難,去個旅行有時就好似為同居試下水溫。
幾日幾夜日日對住你可能會發覺大家原來有好野都需要磨合。
好既咪講一兩句,配合到大家就easy job,順利過關。
唔好既真係一額汗。
你可能仲會怪對方成程無諗過付出過。
又會話佢咩都諗好哂,都唔俾自己發表下意見。
即係點?
拍緊拖既,你會明的。

空氣
同空氣一齊結伴唔一定話係perfect,始終你可能會覺得悶,無人同你share大大件既食物,無人會係你訓著時叫你落車。
但佢吸引既地方係你真正享受緊自由行 – 自由咁行屬於自己既旅程。
想去邊就去邊;想食咩就食咩;想幾時休息就休息......

真係「倒抽一口涼氣」!
咁即係應該點揀?點揀都係死路。
放心,以上只係個別例子啫。

非常之好彩作為一個熱愛旅行既我未試過以上既情況。
唔係因為我無同過呢幾類既選擇去旅行,而係心態決定一切。
其實莫講話旅行,即使日常相處大家都無可能100%配合。
畢竟呢個世界唔會出現另一個你,只係於不同中找大同。
你就下我,我就下你,就就下咁就無問題啦。

去旅行,應該係開心。
同做人一樣,有時唔需要太過執著,識得接納別人既意見既同時,放低或將自己既想法融入,比起死要堅持自己個一套來得更容易。
咁樣除左令到身邊人舒服,仲唔會攪到自己成日都屈住屈住。

何樂而不為?



Facebook專頁:https://www.facebook.com/backpackersopoor

沒有留言:

張貼留言