2015年8月19日 星期三

兩萬蚊兩個月,十三點五個國家,無難度

每次去完旅行返黎,朋友都會問我到底用左幾多錢,而我都喜歡叫佢地估下,睇下大部份人覺得幾多錢先夠玩。好多時,佢地都會回應返一個字:「下?」
而今次兩個多月既巴爾幹半島,無錯,小妹唔係窮遊下全程只係用左大約兩萬左右。歸根究底其實係巴爾幹國家物價都比較低,本著應洗得洗,應慳得慳既原則下,唔洗兩萬都絕對無問題!
機票:
去程 - Aeroflot Airlines,香港飛布達佩斯中途莫斯科轉機單程機票連稅約HK$2,500
回程 - Etihad Airways,塞爾維亞首都貝爾格萊德飛香港中途阿布達比轉機單程機票連稅約HK$3,500
當初買單程因為未知自己幾時回港,但如果你知自己回程時間的話,來回機票絕對平好多。曾經見過貝爾格萊德飛香港都係HK$4,500左右,咁又慳多D。而點解係十三點五個國家?皆因我選擇係阿布達比停十四個鐘轉機,有時間可以出去行下,但又玩唔哂,咁...當佢半個啦。
保險:
買左兩個月多一個星期,保費都係大概HK$600。邊間保險公司?自己上網研究下啦!哈哈哈。
住宿:
成日都好有衝動沙發衝浪下(Couchsurfing),但基於成日都係今日先諗聽日去邊,呢個情況聽講好難就到沙發主人。加上自己本身鍾意識新朋友,所以全程都係住Hostel。不過巴爾幹國家Hostel既價錢同西歐絕對係差天共地,西歐國家閒閒地都要HK$100或以上,但巴爾幹最平都係HK$40幾。想住好小小都係貴HK$20-30不等。拉平來計當每晚HK$80,兩個月六十日都只需HK$4,800,平過你係香港住一個月既劏房。(成件事好悲哀...)
交通:
巴爾幹半島同歐洲唔同,後者好多時國與國既交通都會選擇火車,有時都會坐下Eurobus。境內交通都係以鐵路為主,所以好多人都會買將Europass平小小。但前者無論國與國既交通以至境內都係以巴士為主,最重要係車費都好平!三四個鐘車程只需HK$50左右,有時要九至十個車程都唔過HK$200!再睇返港鐵,來回過一過海都食左你起碼HK$30!
膳食:
再重申巴爾幹國家物價真係好平,當然食都唔例外。平平地又見得人既餐廳,食到你攬住個肚走都係HK$30-40,平民餐廳仲有機會平一半!加上小妹平時唔係食得好多,可能食個包已經飽左,呢方面就真係洗唔多好多。唔,我諗洗得比較多既應該係雪糕同牛奶,一球雪糕大大杯最平食過HK$3,最貴都係HK$10左右,加上炎炎夏日,基本上日日都食一次。而1L牛奶都只需大概HK$7-8,又係當水咁飲...唔好處係咩?咪肥左返來囉...
兩萬蚊兩個月,十三點五個國家,無難度
(只需HK$35左右)
手信:
每個地方我都會揀一D特別既手信俾朋友,好彩佢地無指明叫我買咩買乜,所以見岩心水就會買。當然唔會買太大型既野啦,畢竟揹住既係Backpack,而且唔係揹住一兩日,所以我都只係會買細細件同埋食得既既野。總共買左幾多錢?我點會係度公開呀,哈哈哈哈!
基本上整個旅程兩個月我無真係慳到去極點,雖然都係本著窮遊既心態,但都係果句應洗得洗,應慳得慳。有時見到想食既野,可以係貴小小,不過今次唔食下次都唔知等到幾時,無理由唔試下當地特色小食架;要去呢個地方對比下車費都唔算平喎,之但係無理由下次特登坐飛機返黎只係去呢度架,上車啦;由呢度去個度其實行到過去,咁不如行下啦,順便睇下沿路風景,又慳埋車錢;其實我都係住一晚啫,環境係就係差D,但無所謂啦平平地...
去旅行,只要心中有一個適合當地物價既預算俾自己,跟住黎玩,其實真係唔需要窮遊到咩都唔食唔試唔去。兩萬蚊兩個月,十三點五個國家,無難度!最有難度既咪就係你有冇咁長既假期囉...
兩萬蚊兩個月,十三點五個國家,無難度1
(攝於Albania的一個巴士站)

沒有留言:

張貼留言